Παρασκευή 17 Οκτωβρίου 2008

Επιστρέψτε σ' εμένα...

Επιστρέψτε σ' εμένα και θα επιστρέψω κι εγώ σε σας. Εγώ, ο Κύριος του σύμπαντος το λέω.
Ζαχαρίας κεφ. 1


¨Και τώρα ακόμα¨, λέει ο Κύριος, "μπορείτε να επιστρέψετε σ' εμένα μ' όλη σας την καρδιά. Νηστέψτε, κλάψτε και θρηνήστε. Ξεσκίστε την καρδιά σας..."
Ναι, στον Κύριο, το Θεό σας επιστρέψτε! Ξέρετε πως είναι γεμάτος καλοσύνη κι έλεος, υπομονετικός, αξιόπιστος και πρόθυμος να συγχωρήσει.
Ιωήλ κεφ. 2


Από την εποχή των προγόνων σας απομακρυνθήκατε από τα προστάγματά μου και δεν τα τηρήσατε. Γυρίστε σ' εμένα και θα γυρίσω κι εγώ σ' εσάς... Δοκιμάστε με τώρα με αυτό και θα δείτε ότι θα σας ανοίξω τους καταρράχτες του ουρανού και θα σας πλημμυρίσω με άφθονη ευλογία!
Μαλαχίας κεφ. 3


Ο Κύριος λέει: "Γύρνα πίσω ... δε θέλω να ξεσπάσει επάνω σου η οργή μου, γιατί εγώ είμαι πολυεύσπλαχνος. Δε θα είμαι για πάντα οργισμένος. Μονάχα παραδέξου την ανομία σου, ότι απίστησες σ' εμένα, τον Κύριο, το Θεό σου, στους ξένους παραδόθηκες Θεούς κάτω από κάθε σκιερό δέντρο, και δεν υπάκουσες στις εντολές μου".

"Γυρίστε πίσω", λέει ο Κύριος, "παραστρατημένα παιδιά, γιατί σ' εμένα ανήκετε."

¨Αν θέλεις να επιστρέψεις, Ισραήλ, μπορείς να επιστρέψεις σ' εμένα¨, λέει ο Κύριος.
Ιερεμίας κεφ. 3


... Θα τους δείξω την εύνοιά μου και θα τους ξαναφέρω σ' αυτή τη χώρα. Θα ξαναχτίσω και δε θα γκρεμίσω πια, θα ξαναφυτέψω και δε θα ξεριζώσω πια. Θα τους βοηθήσω να καταλάβουν ότι εγώ είμαι ο Κύριος. Θα επιστρέψουν σ' εμένα μ' όλη τους την καρδιά και τότε αυτοί θα είναι λαός μου κι εγώ Θεός τους.
Ιερεμίας 24

Δεν υπάρχουν σχόλια: